Viestintäpalvelut yrityksellesi

Viestintävahvistimen viestintäpalvelut tarjoavat yrityksellesi notkean apurin, kun tavoitteesi on olla oman alasi muutosta ajava mielipidevaikuttaja.

Siihen tarvitset median ja sidosryhmiesi huomion. Näillä palvelukonsepteilla hoidamme homman kotiin:

Läpilyönti™

Viestintäpalvelu, jolla vien sinut alle 2 viikossa mediaan, uutisotsikoihin ja päivän puheenaiheeksi.

Onnistumisasteeni on reilusti yli 90 % kaikista toimeksiannoista.

Tässä PR:n ja ansaitun median mallissa et maksa yrittämisestä, vaan tuloksista.

Kenelle tällainen viestintäpalvelu on tarkoitettu?

  • Tämä viestintäpalvelu on tarkoitettu yrityksellesi silloin, kun teillä on selkeä strateginen tarve juuri nyt jollekin tietylle ajankohtaiselle teemalle tai kampanjalle.
  • Työllä on 100 % takuu, palveluni on kiinteähintainen ja bonusta saan vain median läpimenoista.

"Ensimmäiset toimijat ottivat yhteyttä minuuteissa. Jarkko taisi ilmoittaa 10 minuutin päästä, että Kauppalehti julkaisee kohta jutun verkossa"
- Ari Laakkonen, toimitusjohtaja, TE3 Oy -

Mitäs sanot, kuulostaako reilulta?

Johtokeskus™

Haluatteko olla alanne muutosvoima ja ajatusjohtajia?

Uskallatteko sanoa, ottaa kantaa ja tuoda uusia ajatuksia?

Haluatteko näkyä mediassa säännöllisesti?

Jos vastauksesi näihin kysymyksiin on "kyllä", niin Johtokeskus on kuin nakutettu ratkaisu yrityksellesi.

Millainen palvelu Johtokeskus on?

  • Johtokeskus on viestintäpalvelu, jolla varmistamme yrityksellenne jatkuvan näkyvyyden ja reagointivalmiuden.
  • Käytännössä Viesintävahvistin on teidän strateginen uutispäällikkönne ja mediasuhteiden vipuvarsi.
  • Olemme valmiina ottamaan kopin myös kriisitilanteissa viivyttelemättä. Sehän on nimittäin mahdollista, kun organisaatiomme on yrittäjävetoinen (= saamme itse päättää työaikamme)

"Isoilla viestintätoimistoilla on iso infrastruktuuri pyöritettävänä. Me haluamme mieluummin tehdä yhteistyötä toisten yrittäjähenkisten ihmisten kanssa"

- Ville Honkimäki, toimitusjohtaja, Profinder

Onko teillä näkemys, mitä teidän alallanne pitäisi muuttaa?

Onko yrityksenne viestintästrategia ja sisältömarkkinointi juuri nyt sitä, että viikko ennen tärkeää lanseerausta mennään kellon ympäri deadlineja kiinni?

Tuntuuko teistä siltä, että väännätte palveluidenne hyötyjä rautalangasta, mutta asiakkaat eivät siltikään meinaa ymmärtää sanomaanne?

Kaikki oikeasti toimivat viestit rakennetaan yhdessä todellisten ostavien asiakkaiden kanssa.

He oikeastaan tietävät jo totuuden kilpailueduistanne ja lupauksistanne.

Kenelle Kivijalka-palvelu sopii?

  • Kivijalka on viestintäpalvelu, jossa otamme asiakkaanne mukaan strategiatyöhön eli kysymme asiakkaan mielipiteen teistä. Myös sen, mitä hän ymmärtää tai ei ymmärrä.
  • Työllä on 100 % takuu ja palvelu on kiinteähintainen. Ette maksa tunneista, vaan lopputuloksesta.

"Asiakkaan näkökulman tuominen mukaan kaikkeen markkinointiviestinnän tekemiseen on ollut suuri arvo. Kieltämättä asiakkaiden kommentit jännittivät etukäteen, mutta ne antoivatkin uskoa siihen, että olemme oikealla polulla."
- Sanna Kiminki, kehitysjohtaja, Palkkatalo Oy -  

Kuulostaako reilulta "diililtä"?

Haluatko ostaa yksittäisen tekstin. Esimerkiksi hyvän referenssin eli asiakastarinan myyntitapaamisia varten? Kiinnostaisiko viestintäkoulutus?

Tarvitsetko kriisiviestintäsuunnitelmaa, jonka on laatinut median ammattilainen yli 20 vuoden päätoimittaja- ja toimitustyökokemuksella?

Tai haluatko tavata toimittajia?

Jos vastasit johonkin kohtaan "kyllä", niin vilkaise ihmeessä muutkin Viestintävahvistimen viestintäpalvelut.