LÄPILYÖNTI™ - Ansaittu medianäkyvyys jopa alle kahdessa viikossa!
Läpilyönti on sinulle 100% riskitön ansaitun medianäkyvyyden palvelu, jonka avulla viemme sinun brändisi ja asiasi medioiden otsikoihin ripeästi. Joskus jopa tunneissa!
Ansaittu medianäkyvyys jopa tunneissa - 100% riskitön palvelu, kun haluat maksaa tuloksista
Älä osta tiedottamista - Osta tuloksia ja läpimenoja.
Toimituksellinen juttu lehdissä tai muissa medioissa on moninkertaisesti mainontaa vakuuttavampi ja uskottavampi sisältö asiakkaittesi silmissä, sillä sitä ei voi ostaa rahalla.
Asiakkaamme ovat saaneet avustuksellani parhaimmillaan jutun oikeisiin medioihin jopa alle tunnissa:
"Ensimmäiset toimijat ottivat yhteyttä minuuteissa. Jarkko taisi ilmoittaa kymmenen minuutin päästä, että Kauppalehti julkaisee jutun kohta verkossa!" - Ari Laakkonen, CEO, TE3 Mobility -
Asiakkaamme ovat päässeet vaikuttamaan oikeisiin pöytiin:
"Nykyisin ministeritkin tuntevat meidät" - Päivi Pitkänen, Toiminnanjohtaja, Kustos Ry -
SINULLA VOI OLLA JO HALLUSSASI RAAKA-AINEET TEIDÄN ALANNE SEURAAVAAN VALTAKUNNAN YKKÖSUUTISEEN? Pengotaan se esiin yhdessä!
Pystymme kertomaan alle 30 minuutissa ja yli 20 vuoden toimittajakokemuksella, kiinnostaako asia mediaa.
Testaaminen ei maksa sinulle mitään. Jos päätät antaa työksemme toimeksiannon, annamme sille 100% takuun eli maksat tuloksista - Et yrittämisestä
Tarkkaan mietityn ansaitun medianäkyvyyden prosessi etenee näin:
-
Aug 28, 2024
-
Aug 28, 2024
-
Aug 28, 2024
-
Aug 28, 2024
-
Aug 28, 2024
-
Aug 28, 2024
-
Aug 28, 2024
-
Aug 28, 2024
Mitä Viestintävahvistimen ansaittu medianäkyvyys maksaa?
Testaa palveluamme ja valjasta uutispäällikkömme hommiin.
- 3 jäsenneltyä mediaideaa, joista valitsemme parhaan ja pitchaamme sen medialle
- Tarvittaessa mukaan juttuluonnos tai pitchausrunko
- Hinta vain 960e+alv
- Onnistumisbonus 500e+alv, kun juttu julkaistaan mediassa
- Takuutyö
"Tämä oli money well spent. Minulla ei olisi itse ollut aikaa ja resursseja tehdä tätä" - Janica Suominen, Kun Olen Poissa Oy, median top10 kiinnostavimmat startupit-listan yritys -
Hyvä tiedote ei riitä mihinkään - Ansaitun medianäkyvyyden suunnittelu
Viestinnän alalla elää sitkeä myytti, että mediaan pääsee hyvällä tiedotteella.
Joskus pääseekin, mutta useimmiten ei. Tiedote on nimittäin vasta neljänneksi tärkein pala tässä palapelissä. Laadukas ansaitun medianäkyvyyden strateginen suunnittelu ja oikea valmistautuminen takaavat paljon paremmat mahdollisuudet. Tiedotetta ennen tulevat:
Tavoite
Minne halutaan päästä ja mitä sillä saavuttaa.
Aihe
Millä tavoitteeseen
päästään.
Yhteydenpito
Soitot suoraan toimituksiin toimittajille ja vastuuhenkilöille.
Hyväkään tiedote ei paljon auta, jos ei tiedetä mitä tavoitellaan, valitaan heikko aihe ja näkökulma eikä pidetä yhteyttä toimituksiin.
Ja jos tiedote vielä lähetetään toimituksiin massatiedotepalvelulla, todennäköisyys päästä läpi on nolla.
Jos taas kaikki palat ovat käytössä, päästään sellaisiin tuloksiin, kuin minä olen saavuttanut asiakkaitteni kanssa.
Olen saanut jokaisen asiakkaani mediaan
Ja vieläpä juuri sellaisiin kanaviin, joista on heille mahdollisimman paljon hyötyä.
Jos ostat tämän palvelun, minä käytän kaiken osaamiseni sen eteen, että sinäkin onnistut.
Oma tarinani mediaviestinnän parissa alkoi vuosituhannen vaihteen tienoilla toimittajan.
Melko pian tieni vei päällikköhommiin. Ison osan työuraani olen ollut se henkilö, joka valitsee mitkä aiheet julkaisuun pääsevät. Tittelinä tällöin on yleensä uutispäällikkö.
Viestintätoimistomaailmaan siirryin päätoimittajan paikalta vuonna 2019. Olen siis kahlannut läpi median digitalisoitumisvaiheen ja sparraan monia mediataloja Suomessa edelleen.
Siksi tiedänkin tasan tarkkaan, mitä toimituksissa kaivataan.
Viestintäkampanjan lähtökohta on se, että ketään ei kiinnosta
sinun firmasi eikä toimittaja ole sinulla töissä
Enemmän kuin mitään tiettyä aihetta, toimituksissa kaivataan APUA! Digitaalinen maailma pakottaa toimittajat tuottamaan sisältöä huomattavasti entisaikoja nopeammin ja enemmän. Toisaalta digi on pakottanut mediatalot vähentämään väkeä.
Tämä tarkoittaa, että toimittajilla on jatkuvasti paine päällä. Siinä tilanteessa apu kelpaa, kunhan se on asiallista ja oikeasti hyödyllistä. Jos joku tekee heidän työnsä mahdollisimman helpoksi, palstatilaa kyllä irtoaa.
Minä en saa tuloksia suhteilla tai jotenkin jekuttamalla toimituksia. Saan tuloksia tarjoamalla heille juttuja, joiden tiedän heitä kiinnostavan.
Toimittajan tehtävä ei ole palvella sinua vaan omaa yleisöään. Kun autat häntä siinä hommassa, saat yrityksellesi ansaittua mediaa.
Kun siis haluat saada yrityksesi lehteen, radioon tai televisioon, tämä Läpilyönti™-palvelu on sinua varten. Kokonaisuudessa yhdistyy viestintäkonsultti, uutispäällikkö, toimittaja ja yhteysupseeri.
Kiinteä hinta ja osa provisiona tuloksista
Mediatila on arvokasta ja mainonta kallista. Tämäkään palvelu ei tietenkään ole ilmainen, mutta kun mediaan päästään, hinta on suorastaan halpa.
Saat siis:
Tämän kaiken hinta on vain 4740 € + maksimissaan 5000 euron suuruinen provisio.
Provision suuruus määräytyy sen perusteella, kuinka hyvin saavutamme yhdessä asetetut tavoitteet. Projektin alussa määrittelemme yhdessä vähintään kuusi tavoitemediaa. Tästä joukosta jätämme pois mahdolliset “varmat”, eli esimerkiksi paikallinen lehti, joka tulee tekemään jutun aina pyydettäessä.
Jos pääsemme läpi vain yhdessä tavoitemediassa, emme laskuta provisiota. Jos taas kaikissa, laskutamme täyden provision.
Täydellisellä onnistumisella laskutuksemme on siis 4740 € + 5000 € = 9740 €.
Ja tämän päälle hyvä juttu leviää aina huomattavasti laajemmalle. Tästä näkyvyydestä emme laskuta enää lisää.
Tavoite- medioista saavutettu (kpl) |
Provisio | Kokonaislaskutus |
1 | 0 | 4740 + 0 = 4740 € |
2 | 400 | 4740 + 400 = 5140 € |
3 | 1000 | 4740 + 1000 = 5740 € |
4 | 1750 | 4740 + 1750 = 6490 € |
5 | 2500 | 4740 + 2500 = 7240 € |
6 | 5000 | 4740 + 5000 = 9740 € |
Miksi tällainen hinnottelu?
Miksi ei vain suoraa provisiota medianäkyvyyden määrästä?
Yksinkertaisesti siksi, että yrityksellesi voi olla paljon enemmän hyötyä oman alueen mediasta kuin vaikkapa iltapäivälehdestä.
Jokainen tilanne on erilainen ja siksi tavoitteet täytyy asettaa sen mukaan. Tässä mallissa arvioimme yhdessä mikä on hyödyllisintä ja lähdemme tavoittelemaan ensisijaisesti sitä.
Ja jos vertaat projektia mainoshintaan, tuolla rahalla saat yhden sivun yhteen lehteen.
Tässä yhdellä hinnalla tuloksena on yleensä julkisuutta monessa eri mediassa.
Tämän tarkkaan mietityn ja aikataulutetun projektin läpivientiin kuluu tyypillisesti kaksi viikkoa.
Viestintäkampanjan vaiheet 1-7 toteutetaan viikossa ja raportointi viikon kuluttua jakelun aloittamisesta.
Valitusta aiheesta riippuen medioilla voi kuitenkin kestää pitempään julkaisupäätösten teossa. Siksi raportointiosuus voi viivästyä 1-2 viikolla.
Olen saanut jokaisen asiakkaani mediaan
Kaksi viikkoa on siis normaali aikataulu ei-kiireelliselle mediaprojektille. Koska meillä ei kuitenkaan ole rasitteena isojen viestintätoimistojen kankeaa hallintoa tai hajanaisia freelancer-verkostoja, voi olla mahdollista saada uutinen ulos jopa parissa päivässä. Tätä emme valitettavasti voi luvata, mutta jos tarve on pikainen, aina kannattaa kysyä.
Kenelle Läpilyönti™ sopii ja ei sovi
Jokaiselta yritykseltä löytyy melko varmasti jokin uutinen, jolla mediaan voisi päästä, mutta Läpilyönti™-palvelu ei silti ihan jokaiselle sovi.
Täydellinen ratkaisu tämä on ainakin tällaisiin tilanteisiin:
Tämä palvelu taas ei sovi, jos:
Jos tämä 100% riskitön viestintäkampanja kuulostaa sinusta reilulta ja haluat yrityksesi mediaan kahdessa viikossa, niin siirrytään puheista tositoimiin.
Varaa puolen tunnin juttuaika kalenteristani.
Katsotaan aikataulut kuntoon ja ryhdytään hankkimaan teille julkisuutta!