Verkkosivut yritykselle – mistä asiakkaasi tykkäävät?

Software and application development. Web design. Program optimization. Front end developer, website interface, coding and programming concept. Vector isolated concept creative illustration

Pyydä tarjous -nappi ja yrityksen perustamisvuosi eivät kanna verkkosivuilla enää pitkälle. Kuuntele podcastista vinkit sisältöön, joka saa asiakkaasi kiinnostumaan teistä.

Korona-aika on saanut monen yrittäjän heräämään 2020-luvun todellisuuteen: “Me tarvitsemme hyvät verkkosivut yritykselle – ja me tarvitsemme ne nyt!”

Verkkosivut ovat yrityksen digitaalinen näyteikkuna. Se on monille ihmisille se ensimmäinen kontakti yritykseenne.

Valitettavan usein yrityksen verkkosivut eivät kuitenkaan palvele sitä tärkeintä, eli asiakasta. Asiakkaalle tarjottavan hyödyn pitää olla muutakin kuin perustamisvuosi, paikkakunta ja “pyydä tarjous” -nappi.

Maailmalla tutkittu data kertoo jäätävän totuuden: 75% kuluttajista arvioi yrityksen uskottavuuden verkkosivujen perusteella. 88% ei palaa kotisivuille huonon kokemuksen jälkeen.

Tulokset kertovat siitä, että hyvät verkkosivut ovat ennakkoehto yrityksesi menestykselle 2020-luvun maailmassa, jossa asiakas on aidosti kuningas.

Mitä hyvillä verkkosivuilla pitää sitten olla?

Hyvät verkkosivut yritykselle tunnistaa näistä 3 asiasta

Kaikissa verkkosivuissa pitäisi löytyä ainakin kolme asiaa:

  1. Asiakaslupaus, joka kertoo selkeästi, miten ja millä tavalla autatte asiakastanne saamaan haluamaansa .
  2. Vähintään yksi palvelun tai tuotteen kuvaus, jossa kerrotte, mitä teette, miten sen voi tilata, miten prosessi menee, kenelle sopii, kenelle ei.
  3. Referenssi, eli suosittelu. Eli mitä sinun asiakkaasi kertovat sinusta.

Kun nämä asiat on oikein tehty, potentiaalinen asiakkaasi alkaa tykätä sinusta kuin itsestään. Miksikö? Koska autat häntä asiassa, joka selkeästi vaivaa. Koska eihän hän muuten olisi sivuillanne 🙂

Juttelemme Viestinnän Vierihoitoa -Podcastissa digitaalisen sisäkkön ja markkinoinnin huippuammattilaisen, Markkinointimaestron yrittäjän Kyösti Iivosen kanssa hyvän verkkosivun anatomiasta ja siitä, miten hyvät verkkosivut yritykselle oikein syntyvät. Avaamme kaksiosaisessa podcastissa hyvän verkkosivun kolme tärkeintä elementtiä käytännön esimerkkien ja kokemustemme kautta. Kerromme, miten hyvät verkkosivut yritykselle toimivat strategian, myynnin ja markkinoinnin aitona peruspilarina.

Keksimme myös muutaman uuden bisnesidean ja kerromme eläviä esimerkkejä asiakastöistämme.

Kuuntele Podcast täältä, jos kaipaat lisää myyntiä verkkosivujenne avulla.

Missä jamassa teidän digimarkkinointinne on?

Oletko miettinyt, miten yrityksenne voisi palvella asiakkaitanne paremmin digimaailmassa? Kaipaatko näkemystä siitä, mitä kannattaisi tehdä? Meillä on palvelu, joka voisi sopia sinulle.

Toki voit myös varata ajan ilmaiselle juttutuokiolle sivun alalaidasta. Lupaamme vähintään yhden rahanarvoisen vinkin.

jarkko-alasti

Alaston viestijä

Riisun viestinnän ilmiöt ja rakenteet päälle liimatusta kuorrutuksesta ja jargonista. Selvää suomen kieltä ja tarvittaessa rautalankaa, yksinkertaisesti.

Kirjoita kommentti