Kun putki on tukossa, tilaa
Viestinnän vierihoitoa

Työpöydälläsi on tuotannosta tulleita tuotekuvauksia, jotka pitäisi saada kirjoitettua markkinointimateriaaleiksi. Kahden uuden rekryilmoituksen tekstit ovat vielä lähinnä hajanaisia ranskalaisia viivoja sekavassa johtoryhmän memossa. Henkilöstölle pitäisi kirjoittaa kuukausittainen sisäinen infokirje. Asiakkaille lähtevä uutiskirje on myöhässä. Ja mitä hittoa sinne someen pitäisi rustailla?!?

 

Kuulostaako tutulta? Niinpä. Viestintä ja markkinointi menevät organisaatioissa valitettavan usein tukkoon. Töitä on yksinkertaisesti liikaa.

Usein viestintään ja markkinointiin liittyviä töitä tehdään tämän päivän työelämän suuren vitsauksen, "oman toimen ohella" -otsikon alla.

Ei ihme, että alkaa stressata ja ottaa päähän. Varsinkin siinä vaiheessa, kun pomosi tulee vinoilemaan viereen, että "Eipä tälläkään viikolla paljoa näkyvyyttä tullut.".

Voit toki jäädä odottelemaan sitä legendaarista "teen sitten, kun on aikaa" -hetkeä. Toinen vaihtoehto on purkaa sumaa ulkopuolisella käsiparilla.

Eli ottaa viestinnän vierihoitoa!

survival-3580200_1280

Viestinnän vierihoito on oivallinen tapa helpottaa kiirettä ja saada asioita takaisin omiin näppeihin. Vierihoito voi pitää sisällään esimerkiksi viestintäkellon rakentamista, someviestintää ja sen kohdennettua markkinointia, tuotekuvauksien kirjoittamista, uutiskirjeen kokoamista ja suunnittelua sekä tiedotteiden kirjoittamista.

Eli viestinnällistä peruskauraa, joka tuppaa hukkumaan muiden kiireiden alle.

Vierihoito voi olla myös apua viestinnän uudellenorganisoinnissa kevyiden työkalujen avulla.

Vierihoitajaa kannattaa miettiä vanhan kansan talkkarina tai isännöintitoimistona, joka tulee avaamaan putkistoa, korjaa rännejä ja tarvittaessa vaihtaa vaikka ovet ja ikkunat.

Valitse tarpeesi mukainen paketti vierihoitoa

Small

  • 10 somepostausta kuukaudessa

    viestintästrategianne mukaisesti,

    sisältö ja tarvittaessa julkaisu + kohdennus.

  • Tunnin sparraus kiinnostavan ja kohdennetun someviestinnän tekoon.

    Hinta 870€ / kk

 Medium

  • 10 somepostausta kuukaudessa viestintästrategianne mukaisesti, sisältö ja tarvittaessa julkaisu + kohdennus.
  • 2 tiedotetta määriteltyjen kohderyhmien mukaan. Pituus noin 2000 merkkiä ja yksi tarkastuskierros.
  • Ohjeet oivaltavan ja kiinnostavan tiedotteen tekoon kohderyhmät huomioiden.
    Hinta 1260€ / kk

Large

  • 10 somepostausta kuukaudessa viestintästrategianne mukaisesti, sisältö ja tarvittaessa julkaisu + kohdennus.
  • 2 tiedotetta määriteltyjen kohderyhmien mukaan. Pituus noin 2000 merkkiä ja yksi tarkastuskierros.
  • 2 asiakasreferenssiä.  Haastattelu sovitulla sapluunalla ja referenssin kirjoitus.
    Hinta 1580€ /kk

Jokainen paketti on räätälöitävissä tarpeiden mukaan. Yllä esimerkin omaisesti mitä ne voisivat pitää sisällään.

Paketit sopivat organisaatioille, joilla on jo viestintäsuunnitelma tehty ja tiedätte, miten ja mistä haluatte viestiä.

Jos olet vasta aloittamassa viestintääsi, silloin aloittavan viestijän paketti on sinulle sopiva vaihtoehto.

Aloittajan paketti:

  • Yleisimpien viestintäkanavien esittely.
  • Kevyt viestintäsuunnitelma ensimmäiseksi kahdeksi kuukaudeksi.
  • Yrityksen somekanavien tekninen perustaminen.
  • 2 valmista somepostausta.
  • Sparrausapu viiteen ensimmäisen somepostaukseesi.
  • Perusohjeet tiedotteen tekoon.

    Hinta 1140€

apu

Klikkaa tästä, jos kaipaat käytännön apua sisällöntuotannossa, someviidakossa ja verkkosisällöissä. Katsotaan yhdessä tarpeisiisi sopiva annos vierihoitoa. 

Jos viestinnän vierihoito kiinnostaa, lähetä tietosi alla olevalla lomakkeella, niin otan sinuun yhteyttä mahdollisimman pian!