Halvin keinosi tehdä lisämyyntiä 
Referenssi

Referenssi tarkoittaa asiakastasi, joka on valmis julkisesti ja omalla nimellään suosittelemaan liiketoimintaasi vaikka parhaalle ystävälleen. Hän on niin varma, että teet, kuten lupaat. 

 

Tutkimukset osoittavat, että vain 5% luottaa myyjään ja 93% luottaa kaverinsa sanaan ostoksen hetkellä.

Onko liikekumppanisi ja hänen tyytyväiset sanansa vielä pelkkä käytäväpuhe tai logo verkkosivuillasi?

Nyt voimme muuttaa tämän asian yhdessä. Pysyvästi. Ilman aikavarkaita.

Mikä on hyvä referenssi?

Tosielämän kertomus, kuinka onnistut. Siinä lyhyesti. Otetaan se talteen. Minä autan sinua.

Tykkään herättää yrityksiä eloon henkilökohtaisilla tarinoilla, joissa nousevat esiin niiden tärkeimmät vahvuudet.

Olen kierrellyt juttukeikoilla poimimassa ylös Ponssen ja Olvin kaltaisia menestystarinoita. Nämä brändit ovat onnistuneet asiakastöissään tuhansia kertoja. Tämän vuoksi Suomessa on satoja Ponssen myyjiä, jotka eivät ole itse koskaan ostaneet yhtään metsäkonetta.

Lupaan sinulle, että mikään ei tule olemaan koskaan halvempaa myyntiä ja mainontaa kuin onnistuneesti palveluitasi käyttäneen asiakkaan suositus, joka poistaa kaiken ostamisen pelon.

Kun kerromme kaiken asiakkaasi suulla – sieltä tulee totuus.

Tässä asiakkaani Petran suusta totuus minusta:

raketti

Miltä hyvän referenssin kuuluu näyttää?

 

Referenssi on asiakkaasi työkalu, jolla hän yrittää selvittää oletko hänelle sopivin yhteistyökumppani. Siksi referenssissä kannattaa unohtaa kaikenlainen merkityksetön imelyys ja adjektiivit. Asiakkaasi ei etsi niitä.

Hyvästä referenssistä käy ilmi

1.

Mikä haaste asiakkaallasi on

2.

Mitä haasteen olemassaolo merkitsee asiakkaasi menestykselle

3.

Miten sinä poistat haasteen

4.

Mitä konkreettisia tuloksia sinun apusi tuo

5.

Mikä on teidän tavassanne niin erityistä, että asiakas haluaa suositella teitä omalla nimellään

 

Tässä esimerkkinäytteinä laatimani referenssit Allies Digitalille, IT-yritys Hubblelle ja Profinderille, jonka asiakas on Suomen johtava markkinatutkimusyhtiö Kantar.

Hyvä - Ymmärrän yskän ja haluan referenssit myyntikäyttöön. Miten edetään?

Laita tämän sivun lopussa olevaan yhteystietokenttään sähköpostiosoitteesi/puhelinnumerosi ja olen sinuun yhteydessä.

 

Sitten vastaat vain kysymyksiini ja kaikki pöytälaatikossa lepäävät, logoina verkkosivuilla seisovat tai muuten vaan kiireessä kysymättä jääneet tyytyväiset asiakkaat alkavat myydä palveluitasi verkossa, sosiaalisessa mediassa ja tarjouksissa.

 

Voiko olla näin helppoa? Kyllä voi – jos otat kovalla työllä tienatusta referenssistäsi kaiken ilon irti! Sama kertomus vahvistaa osaamisesi myyntitilanteissa tuhansia kertoja uudestaan – kun vain kerrot siitä kaikille.

Referenssipaketti - Teksti ja käyttöönottokoulutus samassa paketissa!

Ottamalla minut töihin, saat

1.

Julkaisuvalmiin tekstin

2.

SoMe-postaustekstin LinkedIniin, Instagramiin ja Facebookiin

3.

Referenssin käyttöönottokoulutuksen

social-3408791_1920

 

Kaikki haalarityö hoituu huomaamattomasti ja taustalla, joten yhteistyötä varten sinun ei tarvitse tyhjentää omaa kalenteriasi tärkeämmistä töistä.

Referenssipaketin hinta on vain 1 800 euroa+alv 24%.

Vastaavaa tarjousta et löydä mistään muualta Suomessa. Jos näytät sellaisen minulle – puolitan laskusi ja saat käyttöösi silti saman sisällön.

Pistetään tyytyväiset asiakkaasi myymään palveluitasi heti. Täytä alle yhteystietosi ja olen sinuun yhteydessä: