Palvelut

Palvelumme perustuvat aina tarkkaan nykytilanteen hahmottamiseen ja tavoitteiden kirkastamiseen. Tukeudumme tekemisessämme teidän vahvimpaan pääomaanne – asiakkaisiinne. He tietävät jo totuuden teistä. Meidän tehtävämme on kaivaa se esille ja muotoilla siitä markkinointia ja viestintää, joka koskettaa asiakkaitanne ja sidosryhmiänne.
Joudutte kanssamme esittämään strategianne ja suunnitelmanne sen toteuttamiseksi. Kysymme myös aina palveluistanne ja myös asiakkaidenne kokemuksia.
Olemme siitä ikäviä, että emme pelkästään usko sanomisianne, vaan haluamme myös tietää, mitä mieltä asiakkaanne ja sidosryhmänne ovat teistä mieltä. Siksi jututamme heitä aina projektiemme alkuvaiheessa.
Palvelumme pitävät sisällään aina nämä kolme elementtiä:
Analyysi nykytilanteesta
Tavoitteiden asettaminen
Työ tavoitteisiin pääsemiseksi
Haluatko lopettaa markkinointirahojen tuhlaamisen?
Kivijalka
Referenssi
Haluatko tehdä lisää kauppaa aikaisempia onnistumisiasi hyödyntämällä?
Referenssi on tosielämän kertomus siitä, kuinka olet onnistunut. Asiakkaasi suulla kerrottuna.
Muutetaan käytäväpuheet ja verkkosivujesi logoseinät aidoiksi tarinoiksi, jotka tuovat sinulle kauppaa.
Hinta 1800e / referenssipaketti
Haluatko päästä mediaan?
Läpilyönti
Potentiaaliset asiakkaasi lukevat lehtiä, kuuntelevat radiota ja katsovat televisiota, koska heitä kiinnostaa toimitettu sisältö. Mediaan pääseminen ei kuitenkaan käy aivan helposti – varsinkaan jos et tunne medioiden arkea ja toimintatapoja.
Miltä kuulostaisi, että lupaan teidän pääsevän mediaan kahdessa viikossa? Läpilyönti™ palvelulla se on mahdollista.
Hinta 4340e + provisio
Johtokeskus
Haluatko tuplata yrityksesi medianäkyvyyden vuodessa?
Yksi juttu isossa mediassa voi tuoda yritykselle paljonkin hyvää sekä heti että hieman myöhemmin. Yritys, joka haluaa tosissaan alan vaikuttajaksi, tarvitsee kuitenkin jatkuvaa medianäkyvyyttä.
Jatkuva medianäkyvyys saavutetaan vain jatkuvalla mediatyöllä.
Hinta alkaen 11 640e/vuosi + provisio
Palvelumme ovat tuottaneet asiakkaillemme muun muassa seuraavia tuloksia:
Kivijalkaprosessimme ansiosta asiakkaamme kertovat, että:
- Missio, visio ja asiakaslupaus ovat kirkastuneet ja saaneet asiakkailta kiittävää palautetta.
- Palvelut on muotoiltu helpommin myytäviksi kokonaisuuksiksi, jotka asiakaspalautteiden perusteella erottuvat edukseen markkinoiden muista toimijoista.
- Rekrykampanja toi aiempaa enemmän laadukkaita hakijoita.
- Yksittäiset blogipostaukset ovat johtaneet tuhansien eurojen kauppoihin.
- Markkinointikampanjoiden tulokset ovat parantuneet ja käytetyt eurot ovat ohjautuneet oikeisiin toimenpiteisiin.
- Viestinnästä ja markkinoinnista on tullut säännöllistä.
Läpilyönti- ja Johtokeskus -palvelumme ovat tuoneet asiakkaillemme:
- Median läpimenoja halutuissa medioissa yli 90% todennäköisyydellä.
- Myönteisen medianäkyvyyden kasvun ja liittolaisten löytämisen erittäin vaikeassa julkisuusmyllytyksessä.
- Uusia isoja asiakkuuksia.
- Lisää pääomasijoittajia.
- Ajatusjohtajuuden toimialalla.
- Yrityksen ostotarjouksia.
- Suunnitelmallisuuden medianäkyvyyden kasvattamiseksi.
- Myönteisen kokemuksen median kanssa toimimisesta.
Saadut konkreettiset tulokset ovat tietenkin aina tärkeitä. Meille tärkeä mittari on kuitenkin asiakkaidemme antamat palautteet toiminnastamme. Meitä on kuvattu muun muassa tällaisin sanoin:
- Tekeminen on hyvin suunniteltua ja johdettua. Tätä emme ole aiemmin markkinointipalveluiden kohdalla kokeneet.
- Ilmapiiri on rento ja turvallinen. Koemme, että voimme oikeasti sanoa, mitä aidosti ajattelemme.
- Prosessijohtaminen on täpäkkää!
- Asiakkailtamme saadut kommentit jännittivät etukäteen. Ne antoivat kuitenkin uskoa siihen, että olemme oikealla polulla.
- Palveluiden eteen ei pelätä tehdä töitä.
- Emme olleet aiemmin täysin ymmärtäneet, miten paljon palvelumme parantava ja helpottavat asiakkaidemme liiketoimintaa.
- Viestintävahvistimen ketterä ja välitön tapa toimia tuli esille jo tarjousvaiheessa. Kokonaiskuva ymmärrettiin välittömästi. Yhteydenpito hoitui ilman välikäsiä nopeasti ja tarvittaessa jopa tekstareilla. Tämä oli meille suuri etu.
- Jarkolla poimi haastatteluista oleellisimmat asiat ja osasi kertoa konkreettisesti myös meille, millä näkökulmilla mediaa kannattaa lähestyä. Hänellä on myös erittäin hyvät mediasuhteet.
- Viestintävahvistin on oikea kumppani yrityksille, joilla on halu kehittyä ja hakea markkinaosuutta.
- Isoilla viestintätoimistoilla on iso infrastruktuuri pyöritettävänä. Me haluamme tehdä mielummin yhteistyötä toisten yrittäjähenkisten ihmisten kanssa. Viestintävahvistimelta saa juuri tällaista palvelua.