Viestinnän Vierihoitoa -Podcast #3: Miksi väline on meille niin tärkeä?

Laptop and cart with icon online shopping and social media networking. Online marketing and payment concept.

“Minulle on aivan sama, mistä asiakkaat tuotteensa käyttävät. Kunhan tilaavat sen meiltä.”

Kangasalan Sanomien päätoimittaja ja toimitusjohtaja Heli Keskinen on mediamaailman kerettiläinen. Hänellä on vahva visio median tulevaisuudesta ja kasvusta. Hän ei välitä välineestä. Hän on kiinnostunut asiakkaista.

Helin resepti kiteytettynä:

  • Tutustu asiakkaiden sielunmaisemaan.
  • Tee johtopäätökset ja keskity siihen, mikä tuottaa mitattavia tuloksia.
  • Karsi turha pois.
  • Tarjoa asiakkaalle sellaista, mitä hän ei muualta saa.

Yksinkertaistako? Monet asiat ovat.

Raha ei ratkaise kehitystä

Heli on vahvasti sitä mieltä, että toiminnan muutokset eivät ole rahasta kiinni. Liika raha voi jopa tuhota muutoksen, jos sitä käytetään ajattelemattomasti erilaisiin hömppäprojekteihin.

Heliä kuunnellessani sain suuren oivalluksen:

Vahva visio ja sen uittaminen arkeeen luo tulevaisuuden. Raha on vain väline.

Kuuntele podcastista huikea tarina siitä, kuinka rajojen rikkominen toi sekä Kangasalan Sanomille ja Tam-Silkille paljon julkisuutta ja euroja.

P.S. Jos sinua kiinnostaa kuulla lisää medioille suunnatuista palveluistani ja 20-luvun työkaluista, käy katsomassa palveluni täältä.

Täältä löydät muut palveluni.

jarkko-alasti

Alaston viestijä

Riisun viestinnän ilmiöt ja rakenteet päälle liimatusta kuorrutuksesta ja jargonista. Selvää suomen kieltä ja tarvittaessa rautalankaa, yksinkertaisesti.

Kirjoita kommentti