Jotain tarttis tehdä, mutta mitä? Ota avuksi

Digitaalisen markkinoinnin analyysi

Oletko pohtimassa uusia uljaita kotisivuja, mutta et tiedä, miten uudistus pitäisi aloittaa?

Saatko tarjouksia digitaalisesta markkinoinnista ja mainonnasta, mutta et tiedä yhtään, mistä tarjouksissa puhutaan?

Palaako rahaa some-sinne ja digi-tänne, mutta tuloksia ei tunnu syntyvän?

 

Ymmärrämme tuskasi. Markkinoinnin ja viestinnän kenttä on sen verran kirjava, että et voi ostajana olla kovinkaan varma, ostatko laatua vai niin sanotusti säkillisen ilmaa.

Kokemustemme mukaan valitettavan moni alan toimija myy vain osaratkaisuja, jotka eivät ole sidottuja liiketoimintaanne.

Pahimmillaan sinulla voi olla käsissäsi uusin markkinoinnin trendikäs hilavitkutin, joka ei sovi teille ollenkaan.

Asian voi tehdä myös toisin, vähän harkitummin.

 

Miksi markkinoinnin analyysi kannattaa tehdä?

Markkinoinnin analyysi on apusi, jos olet vakuuttunut siitä, että jotain olisi syytä tehdä, muttet itse oikein tiedä, mitä. Analyysin avulla saat kokonaiskuvan markkinointisi nykytilasta, sekä selkeät ehdotukset sen kehittämiseksi.

Mikä parasta, nämä ehdotukset eivät sido sinua kehenkään eikä mihinkään, mihin et halua.

 

Palvelu sopii sinulle, jos

Et enää halua etsiä ratkaisuja sieltä sun täältä.

Olet kyllästynyt väsyneisiin, haulikolla ammuttuihin tarjouksiin ja teknisiin demoihin.

Et ole varma, mikä olisi juuri teille se seuraava markkinoinnin steppi.

Harkitset tuhansien eurojen Google-mainontaa, koska myyjä lupaa sen "vievän teidät hakutulosten kärkeen".

Haluat konkreettisia tuloksia ja hyväksi todettuja työkaluja.

Miksi emme tekisi vain perinteistä tarjousta?

Mietit varmasti, miksi emme vain sopisi normaalia myyntitapaamista ja tekisi tarjousta sen pohjalta. Olemme tehneet niitäkin. Valitettavasti tämä prosessi ei tuota yleensä teidän kannalta parasta lopputulosta.

Perinteisessä myyntitapaamisessa mennään nimittäin harvoin konepellin alle. Silloin myös tarjoamamme ehdotus voi mennä pahasti pieleen, ettekä saa sitä, mitä tarvitsette tai projektia joudutaan viilaamaan kesken kaiken merkittävästi. Eli mitä paremmat pohjatyöt, sen parempi lopputulos.

Ja kun rehellisiä ollaan, haluamme myös testata, oletko sinä tosissasi. Mikään ei nimittäin turhauta niin paljoa kuin tehdä paljon työtä ehdotuksen eteen, jota ei ole pyydetty tosissaan.

Siksi haluamme potkia renkaita teidän kanssa yhdessä. Kun alamme heti aidosti miettiä ratkaisuja tekeminen edellä, saatte rahoillenne parhaan vastineen.

Markkinoinnin analyysi sisältää

Markkinoinnista vastaavan avainhenkilön haastattelun mm. kanavista, kohderyhmistä, analytiikasta, omasta tekemisestä ja tavoitteista.

Syvällisen analyysin verkkosivuistanne ja digitaalisesta markkinoinnistanne.

Konkreettiset toimenpide-ehdotukset, joilla pääsette tavoitteitanne kohti. Sisältää myös hinta-arvion ja ehdotuksen teille sopivasta tekemisen tavasta.

Teemme analyysin perusteella dokumentin, joka jää teidän käyttöönne.

Se ei sido teitä mihinkään, mutta saatte sen avulla kättä pidempää omaan suunnitteluunne ja tekemiseenne.

Analyysin hinta on

300 euroa + alv,

jonka hyvitämme takaisin, jos yhteistyömme tavalla tai toisella jatkuu. 

Jos yhteistyömme ei jatku, emme itke asian perään kovin montaa päivää. Iloitsemme jo siitä, jos pystymme auttamaan teidät oikealle polulle.

Joskus se tarkoittaa aidosti sitä, että ohjaamme teidät muiden vastuullisten kumppaneiden pakeille. 

list-2389219_1280

Haluatko kuulla lisää analyysistamme? Varaa aika ilmaiseen puolen tunnin juttutuokioon. Jutellaan, olisiko analyysista apua juuri Sinulle ja organisaatiollesi.